3 דברים שחשוב לדעת לפני שמתקדמים למשרד משלכם!

תוכן עניינים

החלום הגדול ביותר של כל בעל עסק שנמצא בחיתוליו הוא להתקדם מהמשרד הביתי אל משרד גדול ואמתי, משרד משלו. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם ניצבים לפני רגעי מעבר שכאלו ואתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי באופן מעמיק כדי שתוכלו לגלות את הדברים שחשוב שתדעו רגע לפני שתתקדמו אל משרד משלכם. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שרציתם לדעת עד כה אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו עוברים מהמשרד הביתי והקטן שלנו אל משרד חדש וגדול שנמצא בתוך מתחם משרדים בתל אביב. ההליך קרה אמנם לפני כמה שנים, כשעוד היינו חברה קטנה מאוד, אבל הזמן שעבר לא השכיח מאתנו את העובדה כי עשינו את כל הטעויות האפשריות בהליך זה. בימים האחרונים מצאנו זמן פנוי והחלטנו לעצור לרגע כדי לכתוב מדריך שיציג את 3 הדברים שאנחנו לא ביצענו בזמן וגילינו שחשוב לדעת לפני שמתקדמים למשרד משלכם.

 

מהו הדבר ה – 1 שחשוב לדעת לפני שמתקדמים למשרד משלכם?

הדבר הראשון והחשוב ביותר שאתם צריכים לדעת רגע לפני שתתקדמו אל משרד משלכם זו העובדה שיש ברחבי הרשת אתרים שמאגדים הצעות על משרדים להשכרה בבית שמש, בתל אביב ובמקומות נוספים בארץ. כך שאתם לא צריכים לצאת מהבית ולהתחיל לכתת רגליים בין משרדים שונים ולבדוק פרטים. אתם פשוט צריכים לגלוש ברשת.

 

מהו הדבר ה – 2 שחשוב לדעת לפני שמתקדמים למשרד משלכם?

רגע לפני שתתקדמו למשרד משלכם, אתם צריכים לדעת שהליך חיפוש אחר משרד להשכרה בתל אביב הוא לא כל כך פשוט. אתם צריכים להכין את עצמכם נפשית. אם היינו מודעים להשלכות הנפשיות שנובעות מהליך החיפוש, היינו נרשמים מראש לשיעור יוגה או סדנת ויפאסנה. פשוט כי הלחץ השפיע עלינו ולא לטובה.

 

מהו הדבר ה – 3 שחשוב לדעת לפני שמתקדמים למשרד משלכם?

חשוב מאוד שתדעו להכין את המשרד הנוכחי שלכם מראש. כלומר, תתחילו עם האריזות כבר מעכשיו, עוד לפני שלב החיפושים. אתם פשוט עלולים למצוא את עצמכם מוצאים משרד חדש תוך רגע בזמן שהמשרד הקיים שלכם עדיין לא מוכן למעבר. ההמלצה שלנו היא להכין מראש את הפריטים הבאים ולבצע את הליך האריזה בהקדם האפשרי:

  • קרטונים שמותאמים למשרדים
  • סלוטייפ
  • עיתונים

שימו לב, אם יש לכם צורך בהובלה של ריהוט כבד, כדאי מאוד שתתאמו גם הובלה מראש.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הדברים שחשוב לדעת לפני שאתם מתקדמים למשרד משלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים פשוט להכין את עצמכם ולהיות בטוחים שהמעבר אל המשרד החדש שלכם יתבצע על הצד הטוב ביותר. מאחלים לכם הצלחה רבה בהליך!

פינות עבודה

 

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
תמלול משפטי מקצועי

לא כולם יודעים זאת, אך שירותי תמלול הם דבר נדרש בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל מהשדה האקדמי וכלה בעולם העסקים. אחד המרכיבים הבולטים בעולם התמלול

מהם השלבים לאישור פינוי בינוי

בשנים האחרונות, לאור הגידול הטבעי באוכלוסייה ולצד ההכרה בסכנת התרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה, מקדמת המדינה הליכים של התחדשות עירונית. הליכים אלו כוללים מתן