האם לגופים שונים מותר על פי החוק לדעת את המידע הביטוחי שלכם

תוכן עניינים

יש היום כל כך הרבה סוגי ביטוחים שונים שניתן לעשות, לאיפה כל המידע הזה הולך, מה אתם צריכים לדעת, ואיך לא להתפזר. כשיש יותר מידי אפשרויות קל ללכת לאיבוד, אז אנחנו פה לעשות קצת סדר בתוך כל הטירוף, לחדד את הדברים החשובים ואולי גם לספר לכם דברים שלא ידעתם. בואו להבין אין עושים את זה נכון, כדי שלא תצטרכו להמשיך להסתבך ולדאוג שהמידע שלכם נמצא בכל מקום.

 

מה צריך לדעת

יש המון סוגי ביטוחים שונים, לעיתים אנשים גם משלמים כפול כי הנושא מרתיע אותם והם לא רוצים להתעסק בזה. חשוב למצוא מידע ממקומות אמינים כמו פורטל הביטוחים הגדול בישראל ולהתחיל לאסוף מידע בסיסי אודות הביטוחים השונים, תלמדו לעשות בדיקות ולעשות השוואת קופות גמל להשקעה, ולהבין בפנסיה והכל יהפוך להיות מסודר יותר.

 

הכל מפוזר

ישנם כל כך הרבה סוגי ביטוח, חלק רכשתם בעמדה מסוימת בחייכם וחלק בעמדה אחרת, ולא בהכרח כולן תחת אותו גג. המידע על הביטוחים שלכם נמצא אצל חברות הביטוח השונות, הגופים הרלוונטיים הם אלו שיש להם את המידע הזה. אם אתם לא תשימו לב, תגלו שיש לכם את אותו הביטוח יותר מפעם אחת, חשוב לעשות סדר ולהבין מה יש לכם.

 

סוגי ביטוחים

הפיזור נובע מעודף סוגי ביטוחים, ביטוח רכב, צד שלישי, ביטוחי בריאות, ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ואפשר עוד להמשיך בלי סוף. לחלק מהם יש חשיבות רבה כמו שהם בלי שינויים, חלק אולי מלאים בסעיפים חוזרים שיש לכם במקום אחר וחלק לא פשוט לא משתלמים, אם תעשו כמה בירורים תוכלו לגלות בעצמכם ולמפות את המצב.

 

תעשו השוואות

דבר חשוב מאוד בנוגע לסידור הביטוחים שלכם, זה תמיד לעשות השוואות, לפני כל חתימה על פוליסת ביטוח חדשה, תעשו השוואה בין הביטוחים השונים, המסלולים המוצעים לכם. על ידי השוואה תוכלו לגלות מה באמת הכי משתלם עבורכם, ואם תציצו בפוליסות הביטוח שכבר יש לכם, אולי תגלו שבעצם אתם כבר מבוטחים בתחום הזה יותר משחשבתם.

 

יש שפע של מידע

אל תחששו להתחיל לחפש את ההשוואות האלו, האמת היא שיש שפע של מידע באינטרנט, בעיתונים, אצל מומחים וכנראה גם אצל אנשים שקרובים אליכם. זה לא שפע שצריך להרחיק אתכם, להיפך, מדובר בשפע שיכול לתת לכם יותר השכלה, ככה תוכלו לעשות סדר, להיות רגועים שהמידע שלכם לא מסתובב בכל מקום אקראי ושמור במקומות שאתם רוצים בכך.

 

יש במי להיעזר

יש כל כך הרבה למי לפנות בכדי שתוכלו לאגד את המידע הזה, ולעשות בחירות מושכלות ומחושבות. חברות ביטוח מנוסות ואמינות, סוכני ביטוח מקצועיים, יש להם את כל המידע הדרוש בכדי לעזור לכם לנווט בעולם הזה ולעשות החלטות טובות עבורכם, צעד אחרי צעד תוכלו להתחיל להתבונן, להבחין, ולהחליט בחוכמה.

ביטוח

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
תמלול משפטי מקצועי

לא כולם יודעים זאת, אך שירותי תמלול הם דבר נדרש בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל מהשדה האקדמי וכלה בעולם העסקים. אחד המרכיבים הבולטים בעולם התמלול

מהם השלבים לאישור פינוי בינוי

בשנים האחרונות, לאור הגידול הטבעי באוכלוסייה ולצד ההכרה בסכנת התרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה, מקדמת המדינה הליכים של התחדשות עירונית. הליכים אלו כוללים מתן