הגישו נגדכם תביעה? האם עו"ד יוכל לעזור וכמה חשובה תוכנית עסקית ליציאה מהמצב?

תוכן עניינים

העסק שלנו הוא מקור ההכנסה שלנו ושל משפחתנו ולאחר שבנינו אותו בעשר אצבעותינו, חשוב שנדע לשמור עליו ולהביא לצמיחתו.

אך לא אחת, בין אם עקב ניהול כושל ובין אם עקב חוסר מזל משווע, העסק נכנס לקשיים, עד למצב בו אנו מקבלים שלל תביעות.

האם עו"ד יוכל לעזור לנו במקרה כזה? וכיצד תועיל לנו בניית תכנית עסקית?

 

לצאת לדרך חדשה

בעלי העסקים מבנינו וודאי מכירים מקרוב את המשמעות של בניית והקמת עסק, תפעולו השוטף והיום יומי והרצון להביא לצמיחתו והתרחבותו של העסק שלנו, כאשר למעשה לכולנו מטרה אחת זהה – להתפרנס בכבוד. אך לא אחת, לצד הרעיון הייחודי, שיעורי הבית שהכנו והמיקום האידיאלי שאיתרנו לעסק שלנו, משהו התפספס בדרך והעסק נקלע לקשיים כלכליים, העלולים להתבטא בתביעות המוגשות נגדנו.

בין אם מדובר בהתנהלות כלכלית לקויה ובין אם מדובר בשורה של מקרים חסרי מזל, כאשר החובות מתחילים להצטבר ומכתבי ההתראה מתחילים להיערם, אנחנו נכנסים למצב של חוסר וודאות ובלבול, אשר עשוי אף להשפיע על בריאותנו במצבי לחץ קיצון. אמנם נראה כי מצב זה הוא סוף העולם עבורנו, אך למעשה, ניתן להתמודד איתו ואף לצאת לדרך חדשה.

 

האם עורך דין יכול לעזור?

עוד לפני נקיטת הליכים מאיימים כמו הוצאה לפועל, חסימת שירותי האשראי וסנקציות נוספות, העלולות רק להעמיק את המשבר הכלכלי אליו נקלענו, כדאי לדעת כי בסופו של דבר, החוק בישראל מעוניין בשיקומו של העסק והעמדתו על הרגליים, מאשר לגרום לו לקריסה כלכלית ממנה יהיה קשה מאוד לחזור.

באמצעות ייצוג משפטי מקצועי מול הגורמים הרלוונטיים, ניתן יהיה להגיע לפתרונות כמו מחיקת והסדר חובות, איחוד תיקים בהוצאה לפועל, ביטול הגבלות ועיקולים ועוד, ובכך למעשה לאפשר את שיקום בעל העסק והעסק עצמו.

 

מהי תוכנית עסקית?

ראינו אם כן כי עורך דין מקצועי יכול לעזור לנו להתמודד עם תביעה והחובות המצטברים, אך בסופו של דבר, ללא תכנון עסקי וחישוב מסלול מחדש, סביר להניח כי תוך זמן קצר נמצא את עצמנו מגיעים לאותו מצב. לכן, תוכנית עסקית היא הפתרון האידיאלי שילווה אתכם לטווח הרחוק, בדרך לעמידה ביעדים והצלחת העסק.

תוכנית עסקית מפרטת למעשה את כל המטרות והיעדים העתידיים של העסק – מבחינה שיווקית, כלכלית, טכנולוגית ועוד, כמו גם את הדרכים להשגתן, תוך התמקדות בפרקטיקה ובמשאבים שהעסק צריך לפתח בפרק זמן מוגדר.

 

חשיבות תוכנית עסקית

מאחר ועד כה העסק לא התנהל בצורה תקינה ועל פי מודל עסקי מסוים, תוכנית עסקית מפורטת ומסודרת, לאחר בחינה מעמיקה של כל הפרמטרים הנדרשים והמאפיינים את העסק שלכם, תאפשר לכם להיצמד לשורת פעולות שהוגדרו מראש בתוכנית, בדרך לשיקום כלכלי ועם הזמן, אף למצב של התפתחות וצמיחה.

 

אנשי משפט

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
תמלול משפטי מקצועי

לא כולם יודעים זאת, אך שירותי תמלול הם דבר נדרש בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל מהשדה האקדמי וכלה בעולם העסקים. אחד המרכיבים הבולטים בעולם התמלול

מהם השלבים לאישור פינוי בינוי

בשנים האחרונות, לאור הגידול הטבעי באוכלוסייה ולצד ההכרה בסכנת התרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה, מקדמת המדינה הליכים של התחדשות עירונית. הליכים אלו כוללים מתן