אני צריך ייעוץ מס הכנסה – למי אני פונה?

תוכן עניינים

כאנשים עובדים, כולנו משלמים מס הכנסה באופן חודשי וקבוע, גם אם אנחנו לא בדיוק מבינים כמה, מדוע ולמה. למרות שרובנו מעדיפים להימנע מהתעסקות בנושא המס, לא אחת אנחנו נזקקים לייעוץ והכוונה בנושא מס הכנסה, הן בשל דרישות וטענות המופנות כלפינו מרשות המיסים והן למטרות בירור עצמאיות שלנו. אז למי פונים?

 

תשלומים ומיסים

כאזרחים עובדים, כולנו התרגלנו להורדות הקבועות מתלוש המשכורת החודשי שלנו, ביניהם נמצאים תשלומי המס השונים, כאשר חובת התשלום למס הכנסה היא ללא ספק המוכרת ביותר מביניהם.

ההתעסקות בנושא המס אמנם מרתיעה רבים מאיתנו, הן בשל הבירוקרטיה הרבה הכרוכה בפנייה לרשויות המס והן בשל החשש מפני גילוי על חובות נשכחים, אך מטבע הדברים, מידי פעם אנחנו נדרשים להתנהל מול רשות המיסים, בין אם מדובר בפנייה יזומה שלנו אל רשות המיסים ובין אם מדובר בדרישות וטענות של רשות המיסים כלפינו.

 

ייעוץ מס הכנסה

ההתנהלות מול רשות המיסים בעניין מס הכנסה, יכולה לכלול תחתיה מספר רב ומגוון של נושאים, המחייבים הבנה מעמיקה וידע פיננסי רחב היקף, כדי לנהל את הפנייה באופן מקצועי ובצורה יעילה ומיטבית מול רשות המיסים.

כך, בין הנושאים הפופולאריים בהם אנשים הזקוקים לייעוץ מס הכנסה פונים אל עו"ד מיסים קריסי נמצאים: כתיבת חוות דעת מקצועית, ייצוג משפטי של יחידים ותאגידים בבתי המשפט, ליווי מלא בחקירות מס, הגשת ערעורי מיסים ועוד.

 

צריכים ייעוץ מס הכנסה? למי פונים?

תחום המס נתפס אצל רבים כתחום פיננסי גרידא, המצריך פנייה לרואה חשבון או יועץ מס בכל הקשור לייעוץ מס הכנסה, אך למעשה, מס הכנסה הוא מונח השייך לתחום דיני המיסים, באופן הקושר בהכרח את התחום אל עריכת הדין והמשפט.

לפיכך, בכל הקשור להגנה על זכויותיכם וההיבטים המשפטיים הנלווים אליהן, אין ספק כי פנייה אל עורך דין מס הכנסה מקצועי, תשרת היטב את האינטרסים שלכם ותקטין באופן משמעותי את החשיפה המשפטית שלכם הן בהיבט הפלילי והן בהיבט האזרחי. בנוסף, ניתן למצוא גם משרדי עורכי דין המאגדים תחת קורת גג אחת גם שירותי ראיית חשבון.

 

מהן עבירות מס הכנסה?

כאמור, בחלק מהמקרים בהם נדרש ייעוץ מס הכנסה, הפנייה נובעת מדרישות וטענות של רשות המיסים, הנובעות מטענה לעבירות מס הכנסה, הנחשבות לעבירות פליליות לכל דבר ועניין ומעבר לקנסות וסנקציות כלכליות, יכולות אף להגיע להעמדה לדין פלילי.

עבירות מס הכנסה כוללות דו"חות כוזבים, השמטת הכנסות, אי דיווח על הכנסות מחו"ל, קבלת הקלות והטבות מס במרמה, חשבוניות פיקטיביות ועוד. בכל מקרה בו מתנהלת נגדכם חקירת מס הכנסה, מומלץ לפנות בהקדם לעו"ד מס הכנסה שיעניק לכם ליווי משפטי מלא וניהול אסטרטגיית הגנה.

 

ייעוץ מס הכנסה עם עורך דין מקצועי

לסיכום, ראינו כי סוגיית ייעוץ מס הכנסה אינה שייכת בהכרח רק לרואה חשבון, כאשר עורך דין מס הכנסה יוכל להעניק לכם הגנה מלאה על זכויותיכם וליווי משפטי מקיף, כאשר מתקיימת נגדכם חקירה של מס הכנסה.

מס הכנסה

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
חוק 125 ד – ההסבר המלא

העתיד הכלכלי שלנו מטריד כל אחד מאיתנו, כי כמו שכולנו רואים, המצב בארץ רק הולך ונהיה מורכב יותר ויותר. אנשים עובדים כאן שנים רבות ועדיין

החזרי מס בגין הפסקות בעבודה

רשויות המיסים בישראל עובדת מול מיליוני מעסיקים ומועסקים בכל רגע נתון. במהלך השנים הצטברו מיליארדי שקלים שנגבו ממס יתר ששולם על ידי מועסקים רבים. על

מאיר בקרמן מדבר על החזרי מס

אנשים רבים מתמודדים עם עומסים רבים בחיים, בין היתר עם חוסר הידיעה והוודאות לגבי עולם המיסים הנרחב והמסובך. במיוחד אם אתם בעלי עסק או עצמאיים,

שכר אמנים – מה זה?

לא כל שכר שווה באופיו ובמידה ואתם מרצים או אומנים טוב שהגעתם למאמר הזה, שכן מחנכים ואמנים הם בין המקצועות אליהם מס הכנסה מתייחס באורח

החזר מס שבח – מה אומר החוק בנושא

מס שבח הוא מס יחסי שחל על עסקת מכירת נכס מקרקעין. מדובר במס אשר עשוי להגיע לסכומים גבוהים מאוד. בגבייתו, נעשית הבחנה בין נכס אשר

איזה גוף מעניק פטור ממס הכנסה?

אזרחים רבים במדינת ישראל יודעים שיש אפשרות לקבל פטור ממס הכנסה, אבל בודדים מהם יודעים מהו הפטור הזה, מי יכול לקבל אותו ומי בכלל הגוף