קיבלתם מכתב מהוצאה לפועל? יש מי שיעזור לכם

תוכן עניינים

מישהו פעם שמע את צמד המילים "הוצאה לפועל" בהקשר חיובי? ככל הנראה שלא. אנשים רבים שנמצאים בחובות לא מצליחים להירדם בלילה רק מהחשש התמידי מהליכים שעשויים להיפתח נגדם בהוצאה לפועל, ובצדק. לכן, אם תקבלו מכתב מהוצאה לפועל, עליכם להיות מוכנים.

באמצעות סיוע מעורך דין הוצאה לפועל, תוכלו לנהל את ההליכים שלכם מול אותו גוף שפועל מטעם המדינה בצורה יעילה, ולפעול למען האינטרס שלכם.

 

מכתב מהוצאה לפועל

מכתב ראשון מהוצאה לפועל לא אמור לבשר טובות. כאשר נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל, אתם אמורים לקבל מכתב אזהרה מטעם הוצאה לפועל. חשוב להבין – הוצאה לפועל היא רשות הפועלת מטעם משרד המשפטים. המטרה של הרשות הזה היא לגרום לאנשים שהוגדרו כחייבים להסדיר את החובות שלהם.

הוצאה לפועל יוצרת חשש כל כך גדול בקרב החייבים, מכיוון שהיא גורמת להם להסדיר את החובות שלהם על ידי הפעלת לחץ באמצעות הטלת הגבלות שונות. במכתב האזהרה יצוין שנפתח נגדכם תיק ושאתם זכאים להגיע לחקירת יכולות. כמו כן, יפורטו ההגבלות השונות שניתן להטיל עליכם. עורך דין הוצאה לפועל מעתה והלאה יהיה איש המקצוע שיוכל לסייע לכם.

 

יש מי שיעזור לכם

כשאתם מנהלים הליכים שונים מול הוצאה לפועל, זה הזמן לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל שמתמחה בעבודה אל מול הרשות הזאתי. מכיוון שמדובר ברשות של המדינה, הפועלת מטעם חוק, ישנם פעולות שונות שעורך הדין יכול לבצע. עורך דין הוא לא רק אדם שמייצג את הלקוח שלו מול השופט בבית המשפט, אלא גם משפטן שבקיא בחוקים השונים בתחום בו הוא מתמחה. הידע והניסיון מול הוצאה לפועל יאפשרו לו לפעול עבורכם.

 

כיצד העזרה תבוא לידי ביטוי?

העזרה של עורך הדין יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה צורות. ראשית, עורך הדין יסביר לכם את המצב בו אתם נמצאים, לאחר שהוא ישמע את המקרה האישי שלכם ויבצע את הבדיקות השונות שלו. כמו כן, הוא יוכל להמליץ לכם באיזו דרך פעולה מוטב לכם לנקוט, לאחר שהוא יפרוס בפניכם את האפשרויות השונות לנקיטת פעולה.

עורך הדין יוכל לנסח בשמכם תגובה או בקשה אל הוצאה לפועל. במידה ואתם סבורים שהחוב נגדכם לא תקף, עורך הדין יוכל לערער על כך בשמכם. בנוסף, הוא מסוגל למצוא פגמים שונים שנופלים בהליך מסירת המכתב או פתיחת התיק באמצעות הידע והניסיון שלו, ולנצל זאת לטובתכם.

 

אינטרס ברור

כשאתם פונים אל עורך דין על מנת לקבל סיוע מול הוצאה לפועל, האינטרס שלכם יעמוד בפני עורך הדין לאורך כל ההליך. המטרה של כל חייב היא לצאת עם נזק כלכלי קטן ומצומצם ככל הניתן, תוך כדי פגיעה מינימלית בסביבה שלו. עורך הדין יסייע לכם בשקיפות לממש את המטרות הללו ולהגיע למצב תקין מבחינה כלכלית, לאחר הסדרת החובות שלכם.

עורך דין הוצאה לפועל

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף