למה פתיחת תיק גירושין מרתיעה ומאיימת?

תוכן עניינים

בסופו של יום כאשר אנו בוחנים את הדברים אנו מגלים כי כל אדם רוצה בזוגיות.

זוגיות היא העוגן של החיים שלנו ויש לה השפעה עצומה על חיינו. מי שנמצא בזוגיות יהיה הרבה יותר רגוע ושליו ויהיה עם ביטחון עצמי בכל אשר יעשה מגידול הילדים ועד הקריירה שלו. העניין הוא שכמה שאנו רוצים זוגיות פעמים רבות היא מסתיימת בכישלון.

אפשר לראות כי יש הרבה מאוד אנשים אשר מתגרשים כל שנה והנתון רק הולך ומטפס.

אז מדוע אנשים כל כך חוששים להתגרש? מדוע פתיחת תיק גירושין זה דבר כל כך מאיים? אם כן גירושין זה תהליך מאוד מרתיע בגלל העובדה שאנו צריכים להגיע להסכמות עם אדם אשר אנו שונאים פעמים רבות.

כך עם האויב הכי גדול שלנו אנו צריכים להסכים על משמרות, על דמי מזונות ועל חלוקת רכוש וזה בדר מפחיד ומאיים מאוד.

 

היכן עדיף לפתוח תיק גירושין?

מדינת ישראל היא מדינה בה הדת לא מופרדת מהמדינה. זה אומר כי קיימים שתי מקומות בהם אפשר להתגרש, המקום הראשון הוא הרבנות והמקום השני הוא בית דין לענייני משפחה. על כן עולה השאלה איפה עדיף לפתוח את התיק והיכן פתיחת תיק גירושין תהיה הטובה ביותר? אם כן אין אמת אחת בעניין זה. יש מקרים בהם יהיה עדיף לנו לפתוח את התיק בבית משפט לענייני משפחה ואילו במקרים אחרים יהיה עדיף לפתוח את התיק בבית דין רבני. כל מקרה הוא לגופו ואנו חייבים לבחון את הפרטים של המקרה בכדי להחליט היכן לפתוח את התיק.

 

מדוע לפתוח תיק גירושין רק עם עורך דין?

העצה הכי טובה שניתן לתת היא שעוד לפני פתיחת תיק גירושין אנו חייבים ללכת ולהתייעץ עם עורך דין אשר יסייע לנו לקבל החלטה בנוגע לפתיחת התיק. עליכם לדעת כי העורך דין יסייע לכם לפתוח את התיק בצורה הטובה ביותר ולאחר מכן ייצג אתכם בכל ההליכים. בשום פנים ואופן אסור לוותר על פניה לעורך דין וזאת עקב העובדה כי זהו הליך משפטי לכל דבר ועניין. בהליך זה קובעים מה יהיה העתיד שלכם בעשור הקרוב ואף יותר מכך ולהליך יש השפעה עצומה עליכם ולכן חובה לפנות אל עורך דין בכל הליך גירושין ואסור לוותר על כך.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי בפתיחת תיק גירושין?

עליכם לדעת כי לא כל עורך דין יכול לסייע בנושא של פתיחת תיק גירושין. לעורכי דין יש התמחויות שעל פיהן הם עובדים ובמקרה של גירושים רק עורך דין המתמחה בדיני משפחה יכול לסייע לכם ולעזור לכם. עורך דין בעל התמחות אחרת כמו עורך דין לענייני פלילים או מסחרי לא יכול לסייע לכם וזהו משהו שאתם חייבים לזכור.

 

הורים גרושים וילד

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
החוק לגבי ילדים וגירושין

גם אם היחסים הסתיימו בצורה יפה, גירושין הם אף פעם לא מצב נעים. בני הזוג אמנם נפרדים, אך אינם מתנתקים כאשר יש להם ילדים בתמונה

תהליך פתיחת תיק גירושין במהלך היריון

תהליך גירושין איננו תהליך קל, במיוחד במידה והאישה נמצאת בתקופת היריון. בתקופה זו האישה חשופה ללחץ גבוה יותר, לשינוי הורמונלי ולרגישות נפשית. משבר זוגי בזמן

הליך גירושין – כל השלבים

גירושין הוא הליך שלוקח זמן וצריך להיעשות בקפידה, במיוחד כאשר בני הזוג מסיימים את הקשר בסכסוך. המאמר יפרט את כל השלבים של הליך גירושין.  

גירושין בהסכמה – מה העלות וכמה זמן?

תהליך הגירושין הוא קשה ומורכב, ישנם אתגרים כלכליים משפטים הוריים וכמובן רגשיים שיכולים לקחת הרבה זמן להחלים ולפתור. גירושין בהסכמה כן מקלים על הרבה מהתהליך