קניית לייקים לאינסטגרם – חוקי או שנוי במחלוקת?

תוכן עניינים

קניית עוקבים או לייקים לאינסטגרם היא דבר הכרחי כאשר רוצים לקדם עסק ולמתג אותו, אך האם זהו דבר חוקי או שנוי במחלוקת? על כך במאמר הבא.

 

האם קניית עוקבים ולייקים לאינסטגרם היא חוקית?

קניית לייקים לאינסטגרם היא דבר חוקי לגמרי אך ביחד עם זאת שנוי במחלוקת. כאשר בבת אחת מופיעים הרבה לייקים על פוסט מסוים באופן רצוף הם מעוררים חדש אצל העוקבים שלא מבינים איך יש לפוסט באופן כל כך מהיר הרבה לייקים. בנוסף, האלגוריתם של האינסטגרם מזהה שמדובר בלייקים מזויפים אם הם מגיעים מחשבונות של אנשים שאינם פעילים בדפים שלהם או מאנשים שכלל לא גולשים באינסטגרם. במצב כזה ייתכן והאינסטגרם יחסום את החשבון או ישמיט את הפוסט המדובר. על מנת לא להגיע לכזה מצב מומלץ לקנות לייקים בצורה מתונה והדרגתית מעוקבים אמיתיים בעלי חשבונות פעילים. מה שלא חוקי הוא העלאת תכנים פוגעניים וגזעניים או שימוש בהאשטגים הקשורים לעבירות על החוק. במקרים כאלו מיד יוסרו התכנים והחשבון ייסגר.

 

החוקים של האינסטגרם

כאשר פותחים חשבון באינסטגרם יש לאשר את התקנות והכללים של הרשת החברתית בדומה לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות. עם הכללים חלים איסורים על העלאת תכנים אלימים, פרסום פורנוגרפיה, גזענות, פגיעה באדם אחר, פגיעה עצמית או פגיעה בבעלי חיים, שימוש בזכויות יוצרים ועוד. כל אלו הן עבירות פליליות שאסורות בכל רשת חברתית. אך בשום מקרה אין איסור על קניית לייקים!

 

מדוע לקנות לייקים בכלל?

קניית לייקים היא דרך מקובלת ונפוצה לאנשים פרטיים שרוצים להפוך לאושיות רשת בין לילה או לבעלי עסקים שרוצים למתג את העסק שלהם, לחשוף אותו לכמה שיותר עוקבים ולהביא לבית העסק לקוחות. הלייקים הם סוג של אינטראקציה אותה מזהה האלגוריתם של האינסטגרם כתקשורת חיובית במידה והיא מתונה, ומעלה את הפוסטים, הסרטונים או התמונות לפיד הראשי. באופן כזה נחשפים אליהם עוקבים רבים שלומדים להכיר את העסק ולהפוך גם הם לעוקבים שלו. כיום ישנם יותר ממאה מיליון עוקבים פעילים בעולם ויותר מ-2 מיליון עוקבים בארץ כשמדובר באינסטגרם. זאת אומרת, שככל שהעסק חשוף יותר לעוקבים, כך הוא הופך למותג פופולרי ומצליח להגיע לקהלים רבים.

 

כיצד קונים לייקים?

רכישת לייקים לאינסטגרם נעשית באמצעות האינטרנט באתרים של חברות המוכרות לייקים. זה לא אומר שכל החברות הללו מוצלחות. צריך למצוא חברה איכותית ומומלצת, השומרת על דיסקרטיות ומוכרת לייקים ממשתמשים פעילים ואיכותיים. חייבת להיות לחברה תוכנת עוקבים מיוחדת, עוקבים אמיתיים מהארץ ומחו"ל, שירות מהיר ומחירים זולים. הלייקים יסייעו לעסק ליצור רושם ראשוני ולמתג את עצמו ולכן ישנה חשיבות רבה לחברה ממנה קונים את הלייקים. לסיכום, מדובר על פעולה חוקית לגמרי השנויה במחלוקת, אך עם זאת נפוצה ומוכרת.

 

פוסט חברתי

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
תמלול משפטי מקצועי

לא כולם יודעים זאת, אך שירותי תמלול הם דבר נדרש בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל מהשדה האקדמי וכלה בעולם העסקים. אחד המרכיבים הבולטים בעולם התמלול

מהם השלבים לאישור פינוי בינוי

בשנים האחרונות, לאור הגידול הטבעי באוכלוסייה ולצד ההכרה בסכנת התרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה, מקדמת המדינה הליכים של התחדשות עירונית. הליכים אלו כוללים מתן