כמה עולה להוציא רישין לנשק?

תוכן עניינים

מלחמת "חרבות ברזל" גרמה לתושבים רבים במדינת ישראל לתור אחר אפשרות להוצאת רישיון לנשק. עובדה זו גרמה לנו להפשיל שרוולים ולהוציא מספר מדריכים מקיפים בנושא שיאפשרו לכם, הגולשים, להכיר בהליך מקרוב. המדריך הנוכחי הוא השלישי במספר והפעם, יצאנו לבדוק עבורכם כמה תשלמו על הרישיון וכל מה שמסביב. הישארו אתנו ותוכלו להכין את הארנק שלכם בהתאם.

 

הוצאת רישיון נשק – הקדמה

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות של הוצאת הרישיון, עליכם לדעת שמדובר בהליך שהיה נחשב למורכב יחסית עד לא מזמן. בתקופה האחרונה נעשו שינויים שהקלו על מי שרוצים לקבל את הרישיון. יחד עם זאת, יש קריטריונים שונים שקובעים מי יוכל לקבל את הרישיון ומי לא. נכון להיום, יש מעל ל – 250,000 איש שמחזיקים ברישיון נשק בישראל (חלקם מחזיקים ברישיון לצורך אישי, בעוד אחרים משתמשים בו לצרכי אבטחה בעסקים מסוגים שונים). מי שרוצים להוציא את הרישיון המבוקש, צריכים לבדוק שהם עומדים בתנאים שקבועים בחוק, למשל:

  • להיות אזרחי מדינת ישראל או תושב ישראלי למשך 3 שנים לפחות
  • להחזיק באישור רפואי מצד רופא משפחה שמצהיר שהאדם כשיר מבחינה בריאותית
  • להחזיק באישור מהמשטרה שמאשר שאין למגיש הבקשה עבר פלילי ועוד

הוצאת רישיון נשק – הקדמה

זה המחיר שתשלמו על הוצאת רישיון נשק

כאמור, יש כל מיני סוגים של רישיון נשק. אנחנו בחרנו להתמקד תחילה בעלות שתשלמו עבור רישיון לאדם פרטי. מדובר בסכום של 62 ₪ עבור כלי נשק אחד. האישור תקף לשנה אחת או לחלק ממנה. כך שצריך לחדש בכל פעם את הרישיון ולשלם עבור השנה הבאה. מי שמעוניינים ברישיון לנשק עבור חברת שמירה יצטרכו לשלם כ – 179 ₪ לשנה.

 

יש תשלומים נלווים

ראוי לציין כי התשלום לא מסתיים ברישיון הנשק. שכן, יכול להיות שתידרשו לעבור קורס ירי מעשי שיספק לכם את העקרונות לשימוש באקדח. במצב שכזה, אתם תצטרכו לשלם בסביבות ה – 3,500 ₪ ואולי אף יותר. התשלום עשוי לעלות בהתאם למחירי השכרת הנשק שיוצעו במקום. שכן, תצטרכו להשכיר נשק לאימון במטווח.

יש תשלומים נלווים

כמה תשלמו על אקדח?

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בעלויות של הוצאת רישיון נשק מבלי לציין את העלות שתצטרכו לשלם על האקדח שתחזיקו. אתם וודאי מבינים שהעלות כאן משתנה בהתאם לקריטריונים שונים, כך שנתמקד במחיר ממוצע. טווח המחירים צפוי לנוע בסביבות ה – 1,000 ₪ לאקדח פשוט. אם תרצו משהו מתקדם יותר, אתם כנראה תשלמו בסביבות ה – 5,000 ₪.

 

השורה התחתונה – תכינו את הארנק ותשמרו על עצמכם

הוצאת רישיון נשק כרוכה במספר הוצאות כלכליות. כעת אתם יודעים מהן ההוצאות האלה ומה גובהן. כך שנותר לכם רק להכין את הארנק מראש ולהיות בטוחים בכך שתבצעו הליך חיוני שיאפשר לכם לשמור על הביטחון שלכם ושל הסובבים אתכם.

כמה עולה להוציא רישין לנשק

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
החוקים החלים על חברות עבודות בטון

ישנם לא מעט חוקים ותקנות אשר חלים על חברות עבודות בטון. החוקים הללו באים להבטיח שעבודות הבטון תהיינה בטוחות לחלוטין וזאת כאשר הם כאשר מסייעים

מהם הפשעים השכיחים ביותר בארץ?

במדינת ישראל לא חסרים פושעים, שמתעסקים מדי יום בפגיעה ברכוש ציבורי, ברכוש פרטי וגם בגוף ובנפש. לצערנו, כמעט מדי ערב אנחנו שומעים במהדורת החדשות על

חוק ונדלן – הכל על הקשר בין השניים

חוק ונדלן הוא תחום רחב כל כך שבמאמר הזה נוכל לגעת בקצרה רק בכמה נושאים שלדעתנו לפחות הם החשובים ביותר ופרקטיים ביותר עבורכם. במאמר נדבר

מה ההגדרה של נזקי גוף?

נזקי גוף כוללים כל פגיעה שנגרמה לנפגע בגוף או בנפש וגורמת לו למגבלה במהלך החיים התקין. נזקי גוף עקב תאונת דרכים משליכים על מגוון היבטים