מהם הפשעים השכיחים ביותר בארץ?

תוכן עניינים

במדינת ישראל לא חסרים פושעים, שמתעסקים מדי יום בפגיעה ברכוש ציבורי, ברכוש פרטי וגם בגוף ובנפש. לצערנו, כמעט מדי ערב אנחנו שומעים במהדורת החדשות על פשעים שהתבצעו כנגד קשישים, כנגד ילדים ועוד, ומתפללים שהפושעים יתפסו ויקבלו את העונש המגיע להם. רגע לפני שאנחנו מתחילים לרדוף אחרי הצדק, בואו נבדוק יחד מהם הפשעים השכיחים ביותר בארץ.

 

התעללות בילדים – מבין הפשעים השכיחים ביותר בארץ בשנים האחרונות

כשאנחנו חושבים על הילדים הקטנים שלנו, הלב שלנו מתמלא באהבה ליצורים המתוקים וחסרי הישע האלו. אנחנו מפנקים אותם עד אין קץ, מחבקים אותם ומפזרים כלפיהם אהבה מדי יום, אך הדבר הזה לא מלווה אותם בכל מסגרת שאליה הם מגיעים.

בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה מסחררת ומפחידה בכמות אנשי המקצוע שמתעללים בילדים. גננות, מטפלות וסייעות רבות בגני הילדים אינן חושבות פעמיים לפני שהן מכות ילדים או משליכות אותם על הרצפה, והתנועה למיגור התופעה הולכת וגוברת גם היא בהתאם למקרים ההולכים ומתרבים. לצערנו, היום כאשר מדברים על הפשעים השכיחים ביותר בארץ, התעללות בילדים היא בהחלט אחד מהם.

 

אמרתם הפשעים השכיחים ביותר בארץ – אמרתם תאונות פגע וברח

אי אפשר לדבר על הפשעים השכיחים ביותר בארץ מבלי לדבר על תאונות פגע וברח. הכבישים של מדינת ישראל מלאים בשנים האחרונות במגוון כלי תחבורה שונים – מהרכבים הפרטיים, דרך האוטובוסים והמוניות, ועד הקורקינטים, הסקייטבורדים והאופניים. בעקבות הצפיפות הגדולה, לא פעם מתרחשות תאונות דרכים בכבישים, כאשר בכל אחת מהן מעורבים כלי רכב, הולכי רגל ועוד.

תאונות פגע וברח הן תאונות שבהן הפוגע ממשיך בדרכו על אף הפגיעה, ולא עוצר על מנת להחליף פרטים ולהגיש עזרה. מדובר על אחד הפשעים השכיחים ביותר בארץ, ולצערנו עוד לא נמצאה הדרך הברורה למגר אותם.

 

גניבות, גניבות, ועוד פעם גניבות

גניבות הן עניין שמאז ומעולם היה חלק מהאנושות, אך במדינת ישראל הן קיבלו עליית מדרגה משמעותית. גניבות של תיקים מעוברי אורח ברחוב, גניבות של טלפונים ניידים מאנשים תמימים שצופים בשקיעה בחוף הים, גניבות של רכבים וגם פריצות לבתים לשם גניבת מוצרים יקרי ערך – כל אלו הן רק דוגמאות מתוך ענף הגניבות הרחב במדינת ישראל.

עם רוב הגניבות איך ממש איך להתמודד, משום שמדובר על גנבים מקצועיים שיודעים בדיוק איך לעשות את העבודה, אולם בחלק מהמקרים ניתן לזהות תביעות אצבע שיובילו את השוטרים עד לפושע.

 

איך אפשר לקבל מידע נוסף על הפשעים השכיחים ביותר בארץ?

במידה והנושא מעניין אתכם, ולשם העמקת הידע וההיכרות שלכם עם הנושא, אתם מוזמנים להיכנס אל המגזין המשפטי החזק בארץ – מגזין מרטינדייל. במגזין תמצאו כתבות, מאמרים, בלוגים ופסקי דין שנוגעים בפשעים השכיחים ביותר בארץ, ותוכלו לקבל את הידע שאותו אתם מחפשים.

פשעים

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
החוקים החלים על חברות עבודות בטון

ישנם לא מעט חוקים ותקנות אשר חלים על חברות עבודות בטון. החוקים הללו באים להבטיח שעבודות הבטון תהיינה בטוחות לחלוטין וזאת כאשר הם כאשר מסייעים

חוק ונדלן – הכל על הקשר בין השניים

חוק ונדלן הוא תחום רחב כל כך שבמאמר הזה נוכל לגעת בקצרה רק בכמה נושאים שלדעתנו לפחות הם החשובים ביותר ופרקטיים ביותר עבורכם. במאמר נדבר

מה ההגדרה של נזקי גוף?

נזקי גוף כוללים כל פגיעה שנגרמה לנפגע בגוף או בנפש וגורמת לו למגבלה במהלך החיים התקין. נזקי גוף עקב תאונת דרכים משליכים על מגוון היבטים

מה היא פסיכיאטריה גריאטרית?

בכדי לעמוד על מצבו הנפשי של האדם, עלינו לפנות לגורמים מקצועיים בתחום הפסיכיאטריה. אלו יכולים לספק לנו חוות דעת מקצועית על טיב מצבו הנפשי של