הבן שלכם הסתבך עם החוק? כדאי שתכירו את עורך הדין גיל באיער

תוכן עניינים

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הילד שלו פונה אליו בתחנונים ומבקש עזרה. לעיתים הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בעקבות עניין מינורי שניתן לפתור בקלות ולפעמים מדובר בתרחיש קשה מאוד שעשוי להוביל לחקירה משטרתית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע להורים שמצאו את עצמם בתרחיש הקשה.

בשורות הבאות נציג בפניכם את עורך הדין שמקבל לידיו תיקים רבים של ילדים שמגיעים בליווי הוריהם. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים שעליכם לדעת במידה ולקחתם חלק בסטטיסטיקה זו, כדי שתוכלו לצאת מהבוץ בהקדם האפשרי.

 

מי אתה גיל באיער?

בחרנו לפתוח בהקדמה קצרה שתאפשר לכם להכיר את עורך הדין מקרוב. נציין תחילה שיש לו ניסיון כתובע משטרתי (לשעבר) שכולל לא רק תיקים פליליים של מבוגרים, אלא גם בני נוער. בשנת 2009 הוא היה מועמד לכהונת שופט וכיום הוא מתמחה במשפט הפלילי ומקבל לקוחות במשרדו שברמת גן. עכשיו אתם מכירים במידע הכללי, כך שנותר לכם רק להכיר מקרוב את הסיבות שגורמות להורים רבים לפנות לעורך הדין גיל באיער ולא למתחרים.

מי אתה גיל באיער

הסיבה ה – 1: בעל ניסיון רב במגוון עבירות פליליות

סביר להניח שאתם יודעים שהדין הפלילי כולל תחומים שונים. אם כך, עליכם לדעת שתצטרכו לפנות לעורך דין שבקיא בכמה שיותר תחומים. כידוע, אנחנו כאן כדי לחסוך לכם זמן. לכן, בחרנו להציג בפניכם את מגוון התחומים הנפוצים שבהם עורך דין פלילי גיל באיער עוסק על בסיס יום יומי:

  • עבירות סמים
  • עבירות רכוש וגניבה
  • עבירות הונאה ועוד

 

הסיבה ה – 2: קשוב ומכיל

עורך הדין גיל באיער מקבל למשרדו מידי יום לקוחות נורמטיביים שגילו ביום בהיר אחד שהם צריכים ללוות את ילדיהם בהליך פלילי שכולל בתור התחלה חקירה משטרתית. כידוע, ילדיהם חווים מצב רגשי מורכב והם עשויים למצוא את עצמם מתנהלים באופן שגוי בעת החקירה. עורך הדין מכיר בתחושות אלה מקרוב והוא מציין תחילה שיהיה שם לאורך כל הדרך, כדי לתמוך, להכיל ולהכין את הילד (הבוגר) לקראת ההליך.

הסיבה ה – 2 קשוב ומכיל

הסיבה ה – 3: זמינות ללא תחרות

הילדים שלנו מדירים שינה מעינינו לא פעם. מי שמכירים בעובדה זו מקרוב, ישמחו לשמוע שעורך הדין יהיה פנוי לשאלות שלכם (ושל ילדיכם) בזמינות גבוהה. מדובר ביתרון משמעותי שיאפשר לכם להעלות סוגיות שהטרידו אתכם, בידיעה שהן יתקבלו בשמחה מצד עורך הדין.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לפעול

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את עורך הדין הפלילי שיטפל בתיק של הבן שלכם על הצד הטוב ביותר. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הדרוש, כך שתצטרכו רק לפנות אליו ולהכיר ביתרונותיו (שהוצגו לעיל) מקרוב. נאחל שבנכם יעבור את ההליך הפלילי בהקדם האפשרי תוך ענישה מינימלית.

הבן שלכם הסתבך עם החוק כדאי שתכירו את עורך הדין גיל באיער

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
תמלול משפטי מקצועי

לא כולם יודעים זאת, אך שירותי תמלול הם דבר נדרש בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל מהשדה האקדמי וכלה בעולם העסקים. אחד המרכיבים הבולטים בעולם התמלול

מהם השלבים לאישור פינוי בינוי

בשנים האחרונות, לאור הגידול הטבעי באוכלוסייה ולצד ההכרה בסכנת התרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה, מקדמת המדינה הליכים של התחדשות עירונית. הליכים אלו כוללים מתן