הנתבע מכחיש את האישומים נגדו – מה עורך הדין יוכל לעשות עבורכם?

תוכן עניינים

נמצאים בהליך תביעה כנגד אדם או גוף והנתבע מכחיש את האישומים נגדו? אל תדאגו, עורך הדין שלכם יוכל לעשות הרבה עבורכם ויוכל להוכיח את אשמתו בכל זאת.

 

ראשית – מצאו עורך דין מומחה בתחום

בטרם אתם ניגשים לתבוע אדם או גוף מסוים, עליכם למצוא עורך דין המתמחה בתחום בגינו אתם רוצים לתבוע. לא תוכלו לגשת לתביעה ללא עורך דין המתמחה בתחום, שכן התמחותו הינה קריטית. התמחות עורך הדין תסייע לו לגשת לתביעה מלכתחילה בצורה הטובה ביותר וכן יוכל להכין אתכם לתהליך הארוך והסבוך. כך למשל במידה ואתם מעוניינים לתבוע בגין אובדן כושר עבודה, כדאי שתמצאו עורך דין המומחה בתחום זה. עורך דין זה יוכל להכין אתכם להליך וכן ידע לנהל את המשפט בצורה הטובה ביותר. למידע נוסף אודות אובדן כושר עבודה ותביעות בגין פגיעות פיזיות, תוכלו לבקר באתר https://us-lawoffice.co.il.

 

מיצוי ראיות כנגד הנתבע

במידה ומי שאתם תובעים מכחיש את האישומים כנגדו, עורך דינכם יוכל לפעול למיצוי הראיות העומדות כנגדו. מיצוי הראיות משמעותו בדיקה וחקירת זירת האירוע בצורה המלאה ביותר. זאת על מנת למצוא כל עדות אפשרית אשר תוכיח מעבר לכל ספק כי הנתבע הוא האחראי על האירוע. הראיות יכולות לבוא מאובייקטים שונים אשר היו בזירת האירוע כמו למשל מצלמות, השארת ראיות פורנזיות כמו טביעות אצבע וכן יכולות להיות גם ראיות של עדים לאירוע.

 

הוכחת אחריות הנתבע

מעבר לאיסוף ומיצוי ראיות, יוכל למצוא עורך הדין הוכחות נוספות אשר יוכיחו מעל לכל ספק כי האשמה אכן מוטלת על הנתבע. את זאת ניתן לעשות באמצעות מומחים אשר יוכלו להעיד כי לא קיימת אפשרות אחרת להטלת אחריות שלא על הנתבע. בנוסף, יוכלו עורכי הדין לחקור את האירוע עצמו ולמצוא כי בתוך המקרה עצמו לא יכולה להיות אחריות אחרת מלבד זו של הנתבע. זאת למשל אם מדובר בתאונה אשר נגרמה על ידי רכב מסוים ובו ידוע כי היה נהג אחד בלבד. במקרה זה, גם אם אין ראיות חותכות לצורת נהיגתו של הנהג, הרי שהאחריות על התאונה עדיין בוודאי שתוטל על הנהג עצמו גם אם יכחיש זאת.

 

חקירה נגדית

דרך נוספת להתמודדות עם הכחשתו של הנתבע היא חקירה נגדית. עורך דינכם יוכל לחקור את הנתבע, באופן שיאלץ אותו או להודות באשמתו או לא יאפשר להגן על חפותו. עורך דין מומחה ידע לנהל חקירה אשר תהיה צולבת דיה ותצליח לשכנע את השופט בגין אשמתו של הנתבע. גם אם החקירה לא תביא לכדי הודאה מלאה, היא עדיין יכולה להטיל בספק את כלל אמינותו של הנאשם ובכך גם אמיתות הכחשתו תהיה מוטלת בספק. מכאן ניתן להבין כי קיימות דרכים רבות בהן יוכל עורך דינכם להתמודד עם הכחשות מצד הנתבע.

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
תמלול משפטי מקצועי

לא כולם יודעים זאת, אך שירותי תמלול הם דבר נדרש בתחומי חיים רבים ומגוונים, החל מהשדה האקדמי וכלה בעולם העסקים. אחד המרכיבים הבולטים בעולם התמלול

מהם השלבים לאישור פינוי בינוי

בשנים האחרונות, לאור הגידול הטבעי באוכלוסייה ולצד ההכרה בסכנת התרחשותה של רעידת אדמה בעוצמה גבוהה, מקדמת המדינה הליכים של התחדשות עירונית. הליכים אלו כוללים מתן