חשיבות הליווי המשפטי של עורך דין במכירת דירה

תוכן עניינים

אם אתם מוכרים את הנכס שלכם, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לקחת בחשבון, בראש סדר העדיפויות של הדברים החשובים ביותר, עומדת החשיבות של הליווי המשפטי, מכאן כי בחירת עורך דין בירושלים צריכה להיעשות בקפידה תוך שמירה על הדגשים הבאים אותם נציב לכם בהמשך.

 

לא מוכרים דירה בלי ליווי משפטי מעורך מקצועי

כדי לבחון את הצלחת המכירה, חשובה מאוד בחירת העורך הדין מלווה, בחירה שגויה של עורך דין שלא יבצע את עבודתו כשורה עלולה לגרום בעיות קשות מנשוא בעת מכירת הנכס.

המציאות בישראל יצרה איתה לא מעט עורכי דין, היום קיימות לא מעט מכללות המציעות רכישת השכלה בתחום המשפטים, תנאי רף הקבלה ללימודים הם נמוכים מאוד, עד כי במכללות רבות רף הקבלה לא מצריך השכלה קודמת וישנן הקלות רבות לכניסה ללימודים.

כמו בכל תחום, כאשר חסמי הכניסה נמוכים מאוד, זה מעיד על איכות האנשים הנכנסים לתחום וזאת מתוך בצע כסף ולעבוד בתחום הנחשב למכובד דיו, אז אם אתם לא רוצים לקחת את הסיכון בבחירת עורך דין נדל"ן בירושלים אשר השכלתו והתמחותו לא מספקות את המינימום הנדרש, אתם עלולים להיכנס לצרה קשה מנשוא, אותה יהיה קשה מאוד לתקן לאחר מכן.

מכיוון וקיימים לא מעט עורכי דין בתחום הנדל"ן בישראל, דבר זה גורם לכך שיש ירידה חדה במחירים של שירות ייצוג של עורך דין, כלומר כל עורך דין רוצה להגיע לכמה שיותר לקוחות, אחת הדרכים כמו בכל תחום, היא הורדת המחיר, היצע עורכי דין גבוה מאוד בהתאם לביקוש הנמוך גורמים לירידת מחיר, אם כי עורכי דין בעלי ניסיון ושם בתחום, אשר להם שם מוביל בעולם הנדל"ן יודעים כי שמם הולך לפניהם ויכולים לדרוש מחיר יותר גובה, בנוסף יש להבין כי מחיר גבוה לא מעיד באופן ישיר על מקצועיותו של אותו עורך דין.

עורך דין מקצועי
עורך דין מקצועי

 

איך לבחור עורך דין נדל"ן בצורה נכונה

ישנם מספר גורמים שיעזרו לכם לבחור את העורך דין שילווה אתכם במהלך מכירת הדירה שלכם, הדרך הטובה ביותר היא האם אתם מכירים עורך שליווה אתכם בקניית אותה דירה, אם אכן הוא ביצע עבודתו נאמנה ואתם מרוצים משירותיו, מומלץ מאוד להמשיך ולהתנהל מולו.

באם לא מצאם עורך דין כזה, בדקו המלצות, אל תתפשרו על בדיקת המלצות, ראשית פנו למכרים ושאלו האם יש להם עורך דין שיכול לסייע לכם במכירת הנכס.

ייתכן ויהיו מקרים בהם לא תמצאו עורך דין בקלות, ואתם נאלצים לפנות לאפיקים אחרים בכדי למצוא עורך דין איכותי שיטפל בעניינכם, כאן אתם נדרשים לבדוק את הוותק של אותו עורך דין, עורכי דין בתחום הנדל"ן, הוותק מעיד על איכותם כמעט באופן מובהק וישיר, הם מנוסים בעריכת חוזים, בדיקת הנכס על בוריו וייתנו המלצות משפטיות נכונות להמשך התהליך.

 

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
הפחתת היטל השבחה – פתרונות לבעיות

בשנים האחרונות, התופעה של דרישת תשלום היטל השבחה מהבעלים של ועדות מקומיות, הולכת והופכת שכיחה בקרב הוועדות. התכניות בגינן ניתן לדרוש היטל השבחה הן תוכנית

קניית דירה לבן משפחה

הורים רבים בוחרים לרכוש דירה ולרשום אותה על שם הילדים. מעשה זה נועד להעניק לילדים ביטחון כלכלי, או מקום מגורים משלהם, לחסוך במס רכישה ומס

חוק ונדלן – הכל על הקשר בין השניים

חוק ונדלן הוא תחום רחב כל כך שבמאמר הזה נוכל לגעת בקצרה רק בכמה נושאים שלדעתנו לפחות הם החשובים ביותר ופרקטיים ביותר עבורכם. במאמר נדבר

עו״ד מקרקעין – לא לעשירים בלבד

כאשר שכרתם עו״ד מומחה, תוכלו לישון בשקט בזמן שאתם מבצעים את העסקה הגדולה בחייכם. מומלץ להתייעץ עבור השירות שניתן לכם והעלויות לפני לקיחת החלטה. במאמר

איך בוחרים עורך דין מקרקעין

בחירה נכונה של עורך דין מקרקעין היא קריטית בעת קנייה או מכירה של נכס. עורך דין טוב יכול לעזור לך לנווט את ההליך המשפטי המורכב