חשיבות תיעוד נזקי רכוש בתביעות

תוכן עניינים

תביעות רכוש נועדו לאפשר לכם לקבל את המגיע לכם במקרה של נזק. תביעות מהסוג הזה מוגשת במקרה של תאונות, נזק מכוון, נזק עקיף או כל דבר שהוביל בסופו לפגיעה ישירה ברכוש שלכם. כדי שבית המשפט אכן יעניק לכם את הפיצוי שאתם זכאים לקבל עליכם לבצע תיעוד מפורט של הנזק. אנחנו כאן כדי להסביר לכם על החשיבות הרבה שיש לתיעוד הנזק.

 

תביעת נזיקין

תביעות נזיקין הן תחום מרכזי בעולם המשפט. התביעות הללו כוללות מספר תחומים בהם נזקי גוף, נזקי רכוש וכיו"ב. עורך דין נזקין – פייפר כהן יוכל לעזור לכם לקבל מה שמגיע לכם במקרה שבו אתם מגישים תביעת נזיקין, אבל כדי שזה יקרה יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. בית המשפט הוא ממלכת אי הוודאות, ולכן בתור התחלה עליכם לדאוג שיהיה לכם תיעוד של הנזק שאתם תובעים.

 

התיעוד – ראיית זהב

הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין ביחס לכל דיון משפטי, במיוחד כזה שבו אמורים להיפסק לטובתכם פיצויים הוא אין דרך לדעת כיצד הדין ייגמר. גם אם אתם בטוחים בצדקת הדרך שלכם ובכך שאתם אלו שאמורים לצאת מבית המשפט כאשר ידכם על העליונה, בלי ראיות מוכחות בית המשפט לא יוכל לקבל את הגרסה שלכם.

קחו בחשבון שהצד השני לא ישקוט על שמריו, וכנראה שגם הוא יגיע מצויד היטב לדין ולכן התיעוד הוא חשוב. תיעוד יכול להיות תמונה, סרט, מסמך משפטי או כל דבר שמוכיח שאכן נגרם לכם נזק, וכמובן מה גובה הנזק שנגרם. תיעוד טוב הוא כזה שלא יותיר מקום לספק בקרב השופטים באשר לזכויות שלכם.

 

גובה הפיצוי

החשיבות של התיעוד לא רק תעזור לשופטים להכריע את הדין לטובתכם אלא גם לקבוע מה גובה הפיצוי שאותו אתם מקבלים. גם לאחר זכייה בתביעה, לא תמיד הפסק של השופטים יאפשר לכם לקבל את מה שמגיע לכם. גובה הפיצוי ייקבע בהתאם לתיעוד, וכל זה בתנאי שהצד השני לא יערער על התיעוד אותו הצגתם באופן שישכנע את השופטים.

 

איזה עורך דין מתאים לתביעות מהסוג הזה

הדבר האחרון שחשוב לנו לומר לכם הוא לבחור עורך דין שמומחה בתביעות מהסוג שאתם רוצים להגיש. כאמור, דיני נזקים הם תחום עשיר ורק עורך דין מומחה יוכל להוציא אתכם מבית המשפט עם תוצאה רצויה. עורך הדין שלכם צריך להכיר לעומק את פרטי התיק יחד עם פסקי דין מרכזיים בתחום כדי להוכיח את הזכאות שלכם מעל לכל ספק.

 

לסיכום

כדי לזכות בתביעת נזיקים מכל סוג שהוא עליכם להציג לבית המשפט תיעוד מפורט של הנזק אותו חוויתם. בלי תיעוד כזה בית המשפט יתקשה לפסוק לטובתכם פיצויים, וגם במקרה של פסיקה לטובתכם גובה הפיצויים יושפע מהתיעוד. אל תשכחו גם לקחת לצידכם עורך דין מנוסה מתחום תביעות הנזיקין שיציג את טענותיכם.

נזק לרכוש

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
הפחתת היטל השבחה – פתרונות לבעיות

בשנים האחרונות, התופעה של דרישת תשלום היטל השבחה מהבעלים של ועדות מקומיות, הולכת והופכת שכיחה בקרב הוועדות. התכניות בגינן ניתן לדרוש היטל השבחה הן תוכנית

קניית דירה לבן משפחה

הורים רבים בוחרים לרכוש דירה ולרשום אותה על שם הילדים. מעשה זה נועד להעניק לילדים ביטחון כלכלי, או מקום מגורים משלהם, לחסוך במס רכישה ומס

חוק ונדלן – הכל על הקשר בין השניים

חוק ונדלן הוא תחום רחב כל כך שבמאמר הזה נוכל לגעת בקצרה רק בכמה נושאים שלדעתנו לפחות הם החשובים ביותר ופרקטיים ביותר עבורכם. במאמר נדבר

עו״ד מקרקעין – לא לעשירים בלבד

כאשר שכרתם עו״ד מומחה, תוכלו לישון בשקט בזמן שאתם מבצעים את העסקה הגדולה בחייכם. מומלץ להתייעץ עבור השירות שניתן לכם והעלויות לפני לקיחת החלטה. במאמר