רגע לפני הסוף – הכל על גישור גירושין

תוכן עניינים

זוגות רבים מבינים שהם צריכים לפרק את החבילה. אם הגעתם אל המדריך הנוכחי, סביר להניח שהגעתם להחלטה שאתם צריכים להיפרד או שאתם חושבים על העניין אבל עדיין לא החלטתם באופן סופי. אם אתם עונים על הקריטריונים הללו, כדאי שתקראו את המדריך הבא ותגלו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת על גישור גירושין, רגע לפני הסוף שהוא בעצם התחלה חדשה עבור שניכם.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעזרו לנו לרכז את המידע בנושא גישור

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שמכירים את תחום הגישור באופן מעמיק. מדובר בעצם באנשים שעברו את ההליך בשנים האחרונות לאחר שהחליטו כי הם מעוניינים להיפרד. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בפורום של גרושים וגרושות.

בפורום ציינו כי אנו כותבים מדריך בנושא גישור וביקשנו לקבל פניות בהודעה פרטית מצד מי שעברו את ההליך ויכולים לציין בפנינו את כל הפרטים החשובים באמת. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 100 תגובות פרטיות שגרמו לנו להבין מהם הנושאים שאתם צריכים להכיר בנוגע לגישור. בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות לכל מי ששלח מידע. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות נרחבת בנושא.

רגע לפני הסוף - הכל על גישור גירושין

גישור בגירושין – מה זה אומר בכלל?

יכול להיות ששמעתם לא פעם על הליך של גישור גירושין אבל לא התעמקתם בנושא יותר מידי. האמת, אפשר להבין. זהו תחום שרבים לא רוצים להיכנס אליו כל עוד הם לא נמצאים לקראת הליך גירושין. הגישור הוא בעצם מספר פגישות שמתקיימות על ידי גורמים מקצועיים בנוכחות בני הזוג. במהלך הגישור מתבצעות החלטות חשובות, כמו למשל:

  • אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג לאחר הפרידה
  • אופן ההתנהלות עם הילדים (משמורת משותפת וכדומה)
  • אופן חלוקה של חסכונות ועוד

 

מי צריך לבחור בהליך גישור במהלך גירושין?

אל תאמינו לכל הסיפורים שאתם שומעים על זוגות שהצליחו להיפרד בקלות מבלי לקחת חלק בפגישות גישור גירושין. שכן, במרבית הפעמים, מדובר באגדות. רוב הזוגות צריכים להיפגש עם מומחים בתחום שמסייעים להם, באמצעות הליך הגישור, להגיע להסכמות ביניהם.

רגע לפני הסוף - הכל על גישור גירושין

בחירה נכונה בבעל מקצוע

חשוב מאוד לציין כי מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הדגישו כי עליכם לבחור את בעל המקצוע שילווה אתכם בהליך הגישור בקפידה. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים כי מדובר במי שיש לו ניסיון רב בתחום. אחרת, הוא עשוי רק להוביל לקשיים ולכעסים ביניכם. שימו לב שאתם בוחרים בעל מקצוע שהומלץ לכם על ידי אחרים, כדי שתוכלו לדעת שההליך החשוב יתקיים על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים על גישור גירושין. כעת כשיש בידיכם את כל המידע, אתם יכולים פשוט להתחיל בהליך. נאחל לכם שיהיה בהצלחה.

רגע לפני הסוף - הכל על גישור גירושין

איש עובד על לפטופ
שיחה עם עורך דין למידע נוסף

יש לכם שאלות הקשורות בחוק ומשפט? לקבלת שיחת ייעוץ חינם עם עורך דין, השאירו פרטים! 

מידע נוסף
החוק לגבי ילדים וגירושין

גם אם היחסים הסתיימו בצורה יפה, גירושין הם אף פעם לא מצב נעים. בני הזוג אמנם נפרדים, אך אינם מתנתקים כאשר יש להם ילדים בתמונה

תהליך פתיחת תיק גירושין במהלך היריון

תהליך גירושין איננו תהליך קל, במיוחד במידה והאישה נמצאת בתקופת היריון. בתקופה זו האישה חשופה ללחץ גבוה יותר, לשינוי הורמונלי ולרגישות נפשית. משבר זוגי בזמן

הליך גירושין – כל השלבים

גירושין הוא הליך שלוקח זמן וצריך להיעשות בקפידה, במיוחד כאשר בני הזוג מסיימים את הקשר בסכסוך. המאמר יפרט את כל השלבים של הליך גירושין.